Bok-kort nr 6: Til Dåpsbarnet – Sebastian!


Fikk min første bestilling når jeg var ferdig med scrappekroken min:) Med litt nye utfordringer:) siden jeg hadde en dag (noen timer) på meg, ble jeg igrunn fornøyd 🙂 Og det ble de som kjøpte og mottok den også:)
Bok-kort til Dåp!:) Liten gutt som fikk navnet sitt Sebastian!:) Fått tilatelse til å legge ut bilder av boken av mottakeren:) Siden dette er et personlig bok-kort:) Her er resultatet!

Dåpsbarnet- Sebastian bokpermDåpsbarnet- Sebastian forside Dåpsbarnet- Sebastian forside detaljer Dåpsbarnet- Sebastian forside detaljer 3 Dåpsbarnet- Sebastian forside detaljer 2Dåpsbarnet- Sebastian innsiden Dåpsbarnet- Sebastian innsiden venstre Dåpsbarnet- Sebastian innsiden høyre Dåpsbarnet- Sebastian baksiden

One thought on “Bok-kort nr 6: Til Dåpsbarnet – Sebastian!

Legg igjen en kommentar

