Når tide består av ingenting men samtidig mye!

Vært skikkelig dårlig på å blogge i det siste, og det har sin årsak. og det kan forklares med et ord: SMERTER!

Leddgikta og ryggen generelt er bare mega vond. Og de nestedagene er det en god del som skjer.. Litt spesialiter litt øyeleger litt sykehus osv.. stress assa.. og de som trur de som er trygda har mye fri tid:P Think again!:P
Skjer mye men samtidig lite egentlig:P Så lite å blogge om på en måte.. Og det beklager jeg!

Kan jo si at d er en ting som irriterer meg litt om dagen og det har med TvNorge å gjøre! At de har valgt å fjerne TheVoice kanalen er helt på tryne i seg selv, men å bytte den ut med denna gråe kjedelige VOX kanalen! OMG!! Katastrofe spør du meg! :S
Meg vil ha tilbake The voice kanalen:( Takk gud for nett på tven sier no jeg:D ❤ me like:D hihi..

Enda en ting som måååå deles som også alle andre deler men som jeg likevel bare måååå..:D Og det er Vinni sin fantastiske tolkning av Halvdan Sivertsens sang..:D Nemlig sommerfuggel i vinterland<3 Den sitter sååå på hjernen<3 Og den er bare til å elske:D

Hva synes du om sangen? Og så du  »Hver gang vi møtes’?